Usein kysyttyä

Jos et löydä vastausta kysymykseesi täältä, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Tilaus

Mistä tiedän, että tilaukseni onnistui/on vastaanotettu?

Saat onnistuneesta tilauksesta ilmoituksen näytölle sekä vahvistusviestin sähköpostiisi. Jos et saa vahvistusta, tarkista ensin, ettei se ole päätynyt roskapostiin tai johonkin muuhun sähköpostikansioon. Jos vahvistusta ei löydy, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

Minulla on lahjakortti/alennuskoodi, kuinka käytän sen ostokseeni?

Lahjakortit ja alennuskoodit käytetään kassalla. Klikkaa auki kenttä “Onko sinulla lahjakortti tai alennuskoodi?” ja lisää alennuskoodi tai lahjakortin numero oikeaan ruutuun. Hinnanalennus tulee näkyviin automaattisesti.

Jos lahjakortti/koodi ei toimi, voi olla että se on jo käytetty. Tarkista myös, että kirjaimet o ja numero 0 eivät mene sekaisin, samoin isoilla ja pienillä kirjaimilla on eroa koodeissa. Ongelmatilanteissa ota yhteyttä asiakaspalveluumme.


Tarkista täällä lahjakortin saldo »

 

Mitä maksuvaihtoja on valittavana?

  • Luottokortti - Palvelu on Qliron tuottama, ja maksut tapahtuvat turvallisesti luottokorttipalvelimen kautta. Korttimaksu on helppo ja nopea, ei lisäkustannuksia!
  • Maksu verkkopankissa  - Maksa ostokset turvallisen ja salatun yhteyden kautta suoraan pankkitililtäsi. Palvelu on Trustlyn tuottama.
  • Lasku - Osta nyt, maksa myöhemmin. Palvelu on Qliron tuottama, luottotiedot tarkistetaan automaattisesti. Lasku lähetetään sähköpostitse samalla kun tavarat lähetetään varastoltamme. Maksuaika 14 vrk tuotteiden lähettämisestä.
  • Osamaksu - Palvelun tarjoaa Qliro, lyhennykset kuukausittain valitun maksuaikataulun mukaisesti.

Haluan toimituksen muuhun kuin kotiosoitteeseeni. Kuinka toimin?

Voit valita toimitusosoitteen kassalla, mikäli maksat ostoksen verkkopankissa tai maksukortilla. Ostaessasi Qliro-laskulla toimitusosoitteen täytyy olla sama kuin virallinen kotiosoitteesi.

Maksu on lähtenyt tililtäni, mutta en ole saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?

Tarkista ensin, ettei vahvistus ole päätynyt roskapostiin tai johonkin muuhun sähköpostikansioon. Jos et löydä vahvistusta, ota yhteyttä asiakaspalveluumme.

 

Toimitus

Mistä tiedän, että tilaukseni on lähetetty?

Kun tilaus on lähetetty meiltä, saat sähköpostiisi toimitusvahvistuksen sekä lähetystunnuksen, jonka avulla voit seurata toimitusta. 

Mitä tapahtuu, jos en nouda lähetystä?

Joudumme veloittamaan edestakaiset rahtikustannukset sekä käsittelymaksut kaikista noutamatta jätetyistä lähetyksistä.

Mihin maihin toimitatte tilauksia ?

Voimme toimittaa tilaukset Suomeen, Ruotsiin, Norjaan ja Tanskaan.

Kuinka pitkä tuotteiden toimitusaika on?

Meillä on suuri oma varasto, ja lähetämme luonnollisesti kaikki tilaukset matkaan mahdollisimman nopeasti. Normaalitilanteessa tuotteet lähtevät varastoltamme 2-5 arkipäivän kuluessa, usein nopeamminkin. Jos tilauksellasi on kiire, voit valita express-käsittelyn, jolloin lähetämme tuotteet normaalitilanteessa 24 tunnin sisällä. Express-käsittely ei ole mahdollinen kaikille tuotteille, vaihtoehto on näkyvissä kassalla, mikäli se on saatavilla. Jos tuotetta ei ole saatavilla varastossa, vaan tilaamme sen toimittajalta, on toimitusaika varastollemme yleensä noin 1-14 vrk.

Mistä tiedän, että lähetys on noudettavissa?

Saat ilmoituksen tekstiviestinä tai sähköpostilla, kun lähetys on noudettavissa. Jos ilmoitusta ei vielä ole tullut, voit seurata lähetystä Postnordin seurantapalvelun kautta saamallasi lähetystunnuksella. Joissakin tapauksissa paketti on voinut mennä noutopisteeseen ilman, että saapumisilmoitus on lähtenyt. Lähetystunnuksen ja henkilötodistuksen avulla voit noutaa paketin myös ilman saapumisilmoitusta, mikäli se on seurantapalvelun mukaan jo noutopisteessä.

Olen saanut lähetysvahvistuksen Skistartilta, mutta en saapumisilmoitusta Postnordilta. Kuinka toimin?

Jos ilmoitusta ei vielä ole tullut, voit seurata lähetystä Postnordin seurantapalvelun kautta saamallasi lähetystunnuksella. Joissakin tapauksissa paketti on voinut mennä noutopisteeseen ilman, että saapumisilmoitus on lähtenyt. Lähetystunnuksen ja henkilötodistuksen avulla voit noutaa paketin myös ilman saapumisilmoitusta, mikäli se on seurantapalvelun mukaan jo noutopisteessä.


Tilauksen muuttaminen, täydentäminen ja peruuttaminen

Kuinka voin tehdä muutoksia tilaukseeni?

Jos olet valinnut maksutavaksi korttimaksun tai suoramaksun pankkitililtä, emme voi kasvattaa veloitettua summaa, emmekä siten myöskään lisätä tuotteita tilaukselle. Tee sen sijaan kokonaan uusi tilaus lisätuotteille. Laskulla ja osamaksulla maksettaessa tuotteiden lisäys on mahdollista, mikäli Qliro hyväksyy tilausarvon noston.


Kuinka peruutan tilaukseni?

Ota yhteyttä asiakaspalveluumme. Muista ilmoittaa viestissä tilauksen numero. 


Palautukset, vaihdot ja reklamaatiot

Haluan palauttaa tuotteen/vaihtaa tuotteen/purkaa kaupan. Kuinka toimin?

Hygieniatuotteiden, alusvaatteiden ja uima-asujen palautus on mahdollista vain, jos pakkauksen sinetti on ehjä. Kaupan peruutusoikeus ei koske tuotteita, jotka on valmistettu kuluttajan ohjeiden mukaan, tai muuten selkeästi räätälöity yksilöllisesti.

Palauttaessasi tuotteen olet vastuussa sen kunnosta. Siksi on tärkeää pakata tuotteet niin, etteivät ne vaurioidu kuljetuksen aikana. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja alkuperäispakkauksessa sekä hintalappujen paikoillaan ja ohjekirjojen mukana, muutoin voimme joutua vähentämään hyvityksestä tuotteen arvonaleneman. Käytä palautuksessa lähetyksen mukana tullutta palautusseteliä. 

Ethän kiinnitä palautusseteliä suoraan alkuperäispakkaukseen, vaan käytä aina ulkopakkauksena erillistä laatikkoa tai pussia. Palautuksia ei voi lähettää postiennakolla.

Suosittelemme, että säilytät tilausvahvistuksen ja maksun tiedot kuittina ostosta. Säilytä myös palautussetelelissä ilmoitettu lähetystunnus, jotta voit seurata lähetyksen kulkua. Takaisinmaksu tehdään palautuksen hyväksymisen jälkeen 14 vuorokauden kuluessa palautuksen vastaanottamisesta. Maksu palautetaan joko pankkitilille tai maksukortille. Toimitukseen liittyviä kustannuksia, kuten pikatoimitusta, ei hyvitetä. 


Huomioitavaa palautuksessa:

  • Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, mikäli haluat palauttaa suksia tai rullasuksia. Palautus täytyy hyväksyttää suksiverstaallamme ennen tuotteiden takaisinlähetystä.
  • Käytä palautuksessa lähetyksen mukana tullutta palautusseteliä. Jos olet hukannut sen, ota yhteyttä asiakspalveluumme. 
  • Maksat itse palautuskustannukset palautussetelin avulla. Jos olemme lähettäneet väärän tuotteen, vastaamme luonnollisesti palautuskustannuksista. 
  • Tavallisesti käsittelemme palautukset 14 arkipäivän sisällä niiden saapumisesta. Saat vahvistuksen palautuksesta sähköpostilla. 

Kampanjatuotteiden palautus:

Kampanja-alennukset, lahjat ja vastaavat vähennetään oston loppusummasta niiden tuotteiden osalta, joita alennus koskee. Jos tällaiseen ostokseen kuuluvia tuotteita palautetaan, hyvitetään niiden hinta alennuksen suhteellinen osuus vähennettynä. Vaihdon yhteydessä alennuksen tai lahjan laskentaperusteita ei muuteta. Kampanjat ja tarjoukset voidaan käyttää vain uusiin ostoihin skistart.fi-sivustollla, eikä niitä voida lisätä jälkeenpäin. Lahjaa tai alennusta ei voida siirtää toiseen ostoon tai hyvittää vaihdettaessa toiseen tuotteeseen.
 

Haluan tehdä reklamaation tuotteesta, kuinka toimin?

Voit reklamoida virheellisen tai vaurioituneen tuotteen ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme  Sähköpostitse lähetetty tilausvahvistus toimii takuutodistuksena. Eri tuotemerkkien takuuajat vaihtelevat, pääsääntöisesti takuuaika on yksi vuosi.  Takuu ei kata toimituskustannuksia. Jos tuote on vaurioitunut kuljetuksessa, tästä tulee ilmoittaa lähetyksen vastaanottopaikassa.

Olen lähettänyt takaisin tuotteen, kuinka vaihto/palautus/reklamaatio käsitellään?

Käsittelemme palautukset normaalisti 14 arkipäivän kuluessa vastaanottamisesta. Lähetämme vahvistuksen sähköpostitse, kun palautus on vastaanotettu ja käsitelty. 

Muuta

Kuinka tilaan uutiskirjeen?

Täytä sähköpostiosoitteesi etusivulla sijaitsevaan "Tilaa uutiskirje"-ruutuun ja paina "Liity".

Kuinka peruutan uutiskirjeen tilauksen?

Jokaisen uutiskirjeen lopussa on linkki, jonka kautta voit poistaa osoitteesi postituslistaltamme. 

Paljonko tilauksen toimitus maksaa?

Katso eri toimitusvaihtojen hinnat täältä.

Olen epävarma monojen koosta. Mitä teen?

Löydät koko-oppaat täältä.
Olemme tarkistaneet kaikkien valikoimassamme olevien monojen koon ja istuvuuden varmistaaksemme, että ne sopivat mahdollisimman hyvin. Jos olet epävarma kahden koon välillä, kannattaa valita suurempi. Hieman isot monot voi säätää sopiviksi sukilla tai irtopohjallisilla, mutta liian pienet ovat käyttökelvottomat. 

Haluamani monot eivät ole vaihtoehtona valitsemassani suksipaketissa. Mitä teen?

 Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, niin autamme!

Mistä saan lisätietoa suksien käsittelyistä?

Lisätietoa suksien käsittelyistä löydät täältä.

Betalsätt och frakt
Lataa…
Lataa…